Turnvereniging U.d.I.

Home » Kleding

Kleding

*****De turnselectiedames hebben nieuwe pakjes, meer info via de trainers*****
Bij het meedoen aan clubactiviteiten zoals de clubkampioenschappen, wedstrijden en de demo is het verplicht om het clubtenue met daarbij witte turnschoenen en witte sokken te dragen. Voor de kleuters is deze kleding niet verplicht, wel vinden we het leuk wanneer ze een U.d.I. T-shirt aan hebben. Deze zijn er ook in de kleine maatjes. Ze kosten 7 euro. Bestellen via onderstaand e-mailadres. De recreanten jongens dragen een turnpak van TT gymnastics. De kosten zijn 29 euro voor kindermaten en 31.50 euro voor volwassenen. Bestellen voorlopig nog via udiboz@gmail.com. De recreanten meisjes kunnen de pakjes bestellen via onderstaande link, de selectie- en springgroepen, zowel de meisjes (dames) als de jongens (heren) hebben turnpakjes die te bestellen zijn op onderstaand adres. Voor de selectie/springgroepturnpakjes geldt dat bij de leiding een bestelformulier met een eenmalige machtiging is te verkrijgen.  Wanneer uw kind uit het pakje is gegroeid, kunt u het tweedehands pakje te koop aanbieden via deze website. U kunt uw advertentie mailen naar udiboz@gmail.com met omschrijving van het pakje, maat, prijs en uw telefoonnummer. Wij zetten uw advertentie dan op de site.
Theo Vierbergen
udiboz@gmail.com
De turnselectiedames hebben nieuwe pakjes, meer info via de trainers
Om te bestellen voor de recreatiepakjes klik hier